Vitajte na mojom blogu :) mier :)

Ahojte :) čekujte, sťahujte, komentujte :)

citáty o láske














MALÝ PRÍBEH O LÁSKE


Čo dokáže láska...
Bolo raz jedno slepé dievča, ktoré
nenávidelo seba a celý svet zato, že
nemôže nič vidieť. Mala vrodenú vadu a
nikdy nič a nikoho nevidela. Každého
neznášala, okrem svojho chlapca. On bol
stále s ňou a vo všetkom jej ochotne
pomáhal. Raz mu povedala, že ak by mohla
niekedy uvidieť svet, hneď by sa za neho
vydala. Stalo sa jedného dňa, že sa
konečne po dlhom čase našiel darca očí
pre túto dievčinu. A tak sa konečne
tešila, že uvidí celý svet a tiež svojho
milovaného...
Chlapec sa jej hneď po operácii prišiel
opýtať: "Tak, teraz keď už uvidíš celý
svet, vydáš sa konečne za mňa?"
Dievčina sa usmiala, ale keď otvorila
svoje nové oči a po prvýkrát uvidela
svojho milého, ostala v šoku! Bol tiež
slepý...
Začala premýšľať o svojom novom živote a
nakoniec ponuku slepého chlapca na sobáš
odmietla! Chlapec odišiel smutný preč...

O pár dní jej prišiel od neho list,
napísaný rukou kamaráta. Mladík jej
poďakoval za všetky krásne chvíle, ktoré
spolu prežili, a na konci listu stálo: A
DAJ, PROSÍM, POZOR NA MOJE OČI!

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

chúda mladík...to je také smutne....urobil krásnu vec...a ona o tom nevedela...chudáa :(( vrlmi ma to mrzi...je mi ho lutoo :((

Anonymní řekl(a)...

Velmi smutné .... ;( ! A nádherné zároveň.

Anonymní řekl(a)...

Krásne ):

Unknown řekl(a)...

Nadherne